Wywiad Roba Pottera z Kobrą – 3 maja 2017

Złoty Wiek Gai

.

 dzięki, Danielu, za Twój wkład pracy  – kr

.

Rob:  Ok, Cobra.  Byłem zaciekawiony kontynuowaniem stawiania pytań w kwestii systemu finansowego.  Wspomniałeś, że Jezuici nie będą w stanie kontrolować RNB. Więc chciałem się dowiedzieć, czy są jakieś…Czy jest jakiś postęp, który możemy zobaczyć z punktu widzenia przeciętnego człowieka…Jest tak wiele oświadczeń o dostarczaniu przesyłek, a ja nie jestem do końca tego pewny.  Czy możesz dać nam jakieś oświecające pozytywne informacje o czołówce systemu finansowego?

Cobra:  Ok, jest stały i bieżący postęp, gdy Sojusz Wschodni podejmuje coraz więcej kroków w kierunku w pełni funkcjonującej alternatywnej infrastruktury finansowej. I opublikowałem trochę linków o tym w mojej ostatniej aktualizacji.
I muszę tu powiedzieć, że nie będzie żadnych wyników przed samym resetem.  Nie będzie dostaw pakietów.  Nic nie będzie widoczne, dopóki nie nastąpi sam reset.  Jeśli jacyś ludzie czekają na coś przed resetem, będą rozczarowani.

Rob:  Ok. To nie znaczy, że ci ludzie…

View original post 3 718 słów więcej

Skomentuj

