5 porad na prosperowanie w Matrycy

Złoty Wiek Gai

.

Kochani, kilka dni temu spędziłam kilka godzin na tłumaczeniu fragmentów ostatniego wywiadu Kobry.  Zachowałam moją pracę, jednak na drugi dzień rano zamiast mojej edycji był angielski oryginał wielokrotnie powielony.  Takie ‚przeszkody’ nie zniechęcą mnie w moim działaniu.  Wywiad ukaże się wkrótce.  Witam ponownie  – kr ❤

.

.

Możeszmieć życie niesamowiteipełne obfitości,wolne odniewolnictwa Matrycy,gdy zdasz sobie sprawę skądMatrycasię wzięła, jak równieżw jaki sposóbtwoje myślii uczucia tworzą twoją rzeczywistośćwkażdym momencie.  Jesteśmistrzem swoich własnych manifestacjii twojewyborymają moc,aby cię uwolnićlubzniewolićtak jak zdecydujesz. Na pierwszy rzut okażycie wydaje sięniesprawiedliwe imoże myślisz, żetkwisz wsystemie, który ciękonsumujeNajednym poziomie, to jest prawda, ale to nie jestjedyną rzeczywistością, jaką możesz doświadczyć.

 Świat jestlabiryntem

View original post 1 532 słowa więcej

Skomentuj

